کتابخانه های عمومی شهرستان رزن

کتابخانه های عمومی شهرستان رزن

کتاب وکتابخوانی در شهرستان رزن

همدان‌پیام: به مناسبت هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، مسئولان اداره کتابخانه‌های شهرستان رزن و کتابداران کتابخانه‌ها با امام جمعه رزن دیدار و گفتگو کردند.
امام جمعه رزن در این دیدار گفت: کتاب و کتابخانه ارزش والایی دارد و همه علما به این امر توجه ویژه‌ای داشته‌اند. به عنوان مثال ما شاهد فعالیت علمایی همچون آيت‌ا... مرعشی نجفی، آيت‌ا... آخوند همدانی و آیت‌ا... حکیم در زمینه کتاب بودیم.
آیت‌ا... حسن طاهری خطاب به کتابداران گفت: کتاب و کتابخانه امر مقدسی می‌باشد که شکی در آن نیست، ولی باید شما کتابداران در مورد کتاب‌های کتابخانه‌ها دقت کنید تا کتاب‌های خوب و پر محتوا متناسب با سن مخاطبان در کتابخانه‌ها قرار دهید.
وی افزود: تلاش کنید تا یک مرکز کتابخانه قوی و غنی از کتاب‌های پر محتوا در شهرستان ایجاد کنید.
رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان رزن نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته کتاب گفت: شهرستان رزن 5 باب کتابخانه فعال دارد که 2 باب آن در شهر رزن، یک باب در شهر قروه درجزین، یک باب در شهر دمق و یک باب در روستای شاهنجرین که تنها کتابخانه روستایی شهرستان است، می‌باشد و2700 نفر عضو فعال از 47 هزار کتاب این کتابخانه‌ها استفاده می‌کنند.
علی‌اصغر توکلی‌تبار به فعالیت‌های کتابخانه‌ها اشاره کرد و گفت: طرح «کتاب من»، نمایه نشریات و مقالات 10 سال گذشته، اتاق کودکان با کتاب‌های مناسب با ردیف سنی کودکان و اتاق مرجع از جمله فعالیت‌های کتابخانه‌های شهرستان می‌باشد.
توکلی‌تبار به برنامه‌های این اداره در هفته کتاب اشاره کرد و گفت: دیدار با امام جمعه، نمایشگاه و فروشگاه کتاب، جشن کتاب، تجلیل از خادمان و ناشران حوزه کتاب، تجلیل از خردسال‌ترین و مسن‌ترین عضو کتابخانه‌های شهرستان، برگزاری مجمع استانی اعضای انجمن‌های کتابخانه‌های استان و اهدای کتاب به کتابخانه‌ها از سوی مردم که امسال به نام «نذر کتاب» می‌باشد از جمله برنامه‌های اداره کتابخانه‌های شهرستان رزن در هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد گلزار-اصغر توکلی- رضا فرخی ׀ تاریخ: سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , razan.lib.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com